CZ.NIC startuje kampaň k mojeID. Služba má speciální web

09.11.2010 9:20

Praha, 9. listopadu - Dva týdny po spuštění služby mojeID zahajuje sdružení CZ.NIC, které stojí za vývojem a provozem služby, kampaň s cílem podpořit zájem o mojeID a to jak u uživatelů internetu, tak poskytovatelů on-line služeb. Kampaň se objeví v on-line médiích, v tisku a na venkovních reklamních plochách. Ústředním bodem kampaně je speciální stránka jednoheslo.cz, na níž návštěvníci najdou souhrn všech informací o mojeID. K dnešnímu dni má svoje vlastní mojeID již 2 019 lidí.

Internetové stránky jednoheslo.cz nabízí kompletní přehled informací, které se o mojeID objevují v médiích, na blozích, diskusních fórech či jiných internetových zdrojích. Pro ty, kteří chtějí být informováni o mojeID ihned, jsou k dispozici také sociální sítě Twitter a Facebook.

„Kampaň by měla oslovit nejen ty, kteří na internetu hledají seriózní informace, ale i ty, kteří se zde chtějí bavit. Hlavní výhody mojeID, jak si ho založit a jak jej používat vysvětluje fiktivní zaměstnanec CZ.NIC Aleš Mokrý, s nimž se mohli uživatelé českého internetu setkat už při projektu dobradomena.cz,“ říká Pavel Tůma, šéf marketingu CZ.NIC.

O službě mojeID

MojeID je služba, díky níž mají uživatelé českého internetu možnost používat pro přihlašování na různé internetové stránky a k různým webovým službám jednotné identifikační údaje (uživatelské jméno a heslo). S využitím mojeID tak není především potřeba zakládat vždy nový účet a procházet opakovaně zdlouhavým a složitým procesem registrace. MojeID je možné využívat u všech služeb, jejichž provozovatelé podporují přímo službu mojeID či alespoň technologii OpenID. MojeID je další z řady technologií (DNSSEC, ENUM), které sdružení CZ.NIC, správce české národní domény .CZ, zavedlo pro potřeby české internetové komunity. Více informací o této službě, která je v provozu od 26. října 2010, je k dispozici na internetové adrese www.mojeid.cz.