Sdružení CZ.NIC získalo cenu Czech Business Superbrands 2016

08.08.2016 6:30

Praha, 8. srpna 2016 - Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény, získalo prestižní ocenění Czech Business Superbrands pro rok 2016. Odborná komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu hodnotí značky podle předem daných kritérií, jakými jsou známost, budování brandu, inovace či prestiž. Mezi držitele ocenění Superbrands patří řada významných organizací ze zahraničí i České republiky.

"Velice si tohoto ocenění vážíme a bereme ho jako závazek na značce CZ.NIC dále pracovat a budovat její dobré renomé jak mezi českou, tak i světovou internetovou komunitou," řekl Ondřej Písek, ředitel marketingu správce české národní domény.

Pečeť Superbrands získávají značky s výjimečnou pověstí; zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Myšlenka celkového konceptu vznikla ve Velké Británii, přičemž od svého vzniku získal projekt celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech.